Hyundai се завърна подобаващо на Автосалона в Мюнхен с представяне, което не гледаше към небесата, а към улиците. Представяйки Concept THREE, първия компактен електрически автомобил в серията IONIQ, Hyundai постави основите за градска електрификация в Европа.
Hyundai Concept THREE, не е просто прототип. Това е значителен поглед към бъдещето. Той показва амбициозния план на Hyundai да навлезе и да доминира на европейския пазар на компактни електромобили – един от най-очакваните сегменти. Колата представлява така необходимата и дългоочаквана тенденция в автомобилната индустрия: подновен фокус върху по-малки, по-ефективни електрически автомобили, които отговарят на изискванията на градския живот.

Hyundai
Концептуалният автомобил въплъщава дизайнерската философия, която Hyundai нарича „Изкуство от стомана“, която трансформира фундаменталната здравина на стоманата в плавна, скулптурна форма. Ключовите екстериорни характеристики включват аеродинамичен профил „Aero Hatch“ и отличителното пикселно осветление, наблюдавано при други модели IONIQ.

Hyundai
Вътре дизайнът създава успокояваща атмосфера на „обзаведено пространство“, използвайки устойчиви материали като текстил от океански отпадъци. Интериорът е и с висока степен на персонализация, включваща джаджи „Bring Your Own Lifestyle (BYOL)“, които позволяват на собствениците да персонализират пространството си.

Hyundai
Three въвежда и Mr. Pix. Това е нов персонаж, който е внедрен в автомобила и „провокира любопитство, радост и емоционална връзка“. Той ще направи взаимодействията с колата по-интересни и ще предложи „закачливи истории чрез скрити изненади и интерактивни дизайнерски елементи“.

Hyundai
За разлика от другите представители на Ioniq, Concept Three е доста по-компактен. Неговите размери са приблизително на Volkswagen Golf и е с дължина 4287 мм, ширина 1968мм и височина 1465мм. Междуосието пък е 2722мм.
Концептът THREE не е само естетика – той сигнализира за стратегическия завой на Hyundai към компактните електрически превозни средства, особено в Европа, където градската гъстота и разпоредбите за устойчивост създават силно търсене на пространствено ефективен, изцяло електрически транспорт. Автомобилът е насочен директно към тези тенденции, като същевременно подсилва по-широката цел на Hyundai: предлагане на електрифицирана версия на всеки модел в Европа до 2027 г. и пускане на пазара на 21 електрически модела в световен мащаб до 2030 г.